.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کردان: از تغییر افشار خبر ندارم

زير كشور درباره تغييردر معاونت سياسي وزارت كشور گفت: ‌از اين موضوع هيچ خبري ندارم.

به گزارش ايسنا، علي كردان در جمع خبرنگاران هم‌چنين درباره برگزاري انتخابات رياست جمهوري به روش رايانه‌اي اظهار كرد: اين موضوع دو وجهي است؛ وزارت كشور و شوراي نگهبان بايد به يك تفكر جمعي برسند. در وزارت كشور بنا بر برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي است و بر اساس مطالعه كارشناسان دو طرف و گفت‌وگو‌ با شوراي نگهبان در اين خصوص به نتيجه خواهيم رسيد.

وي با اشاره به تغيير استانداران و احتمال ادامه اين روند نيز تصريح كرد: اواخر يا اوايل حاكميت دولت نهم هيچ نقشي در اين تغييرات ندارد و كارآمدي دستگاه‌هاي اجرايي و تامين رضايت مردم نقش‌آفرين اصلي است.

وي اظهار كرد:‌ به هر حال كشور در دستگاه‌هاي اجرايي نياز به كارآمدي دارد و خواهان تامين رضايت مردم است و اين را بايد خاطرنشان كنم كه اصل بر تغيير نيست به جز موارد استثنايي از جمله اين‌كه خود استاندار نخواهد كار كند.

وزير كشور كه در حاشيه بازديد از پروژه‌ ميان‌گذر درياچه‌ اروميه سخن مي‌گفت، درباره اين پروژه گفت: نمي‌توان نمره خيلي خوبي به اجراي پروژه ميان گذر درياچه‌ اروميه داد.

وي افزود:‌ اين پروژه جزء دغدغه‌هاي فكري من بود و به دليل مسووليت خطيري كه درشوراي عالي‌ترافيك كشور داشتم، قصد بازديد از اين پروژه را كردم و امروز كه در محل اين پروژه حاضرم، روند اجراي پروژه را خوب ارزيابي مي‌كنم.

وي با بيان اين‌كه "‌ تمامي‌قول‌ها براي اتمام باند اول پروژه بايد از سوي مجريان اين پروژه داده شود" اظهار كرد:‌ مجريان پروژه معتقدند راس دو ماه آينده، يك باند اين پروژه به بهره‌برداري مي‌رسد و طبق گزارشي كه هم‌اكنون درمحل پروژه به من دادند، 80 درصد كل پروژه ميان‌گذر به اتمام رسيده و طبق ادعاي مجريان 20 درصد باقي مانده تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد.

كردان ادامه داد:‌ البته براي من جاي سوال است كه آيا مي‌توانند مابقي پروژه را تا پايان سال به اتمام برسانند يا خير؟ ولي ما اصل را به صحت مي‌گذاريم و ادعاي مجريان را صحت قضيه مي‌دانيم و اين‌كه امروز در اين بازديد شركت كردم به كمك‌هاي وزارت كشور به اجراي هرچه سريع‌تر و بهتر پروژه بر مي‌گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.